Skip to content

Megérkezett az év legjobban várt karácsonyi reklámja!

Meteoritként szakítja át a bolygó atmoszféráját az idei szezon legjobban várt karácsonyi reklámjának meglepetése. A John Lewis & Partners áruházlánc már sok éve lepi meg a világot karácsony közeledtével egy-egy olyan reklámmal, amelynek a minősége, és persze a költségvetése sem vethető össze a többi mezei rekláméval. 

A cég nem spórol semmin azért, hogy a karácsonyi reklámja valóban kitűnjön a reklámtengerből, így a filmes világban világszerte elismert rendezővel, operatőrrel készítteti szpotjait, amelyekben kiváló helyszíneken, a legjobb kellékekkel és professzionális speciális effektekkel tűzdelt mini történeteket mesélnek el, és törekednek rá, hogy a legformabontóbb ötletekkel feszegessék a reklámok kategóriájának képzeletbeli határait.

Nincs ez másként az idei évben sem, hiszen a mostani kisfilmben, melynek címe “Unexpected Guest” (Váratlan vendég) egy földönkívűli űrhajó csapódik meteoritként a Földbe, aminek távolról szemtanúja a kis Nathan, aki nem is tétovázik, hogy felkutassa a meglepő égi jelenség földbe csapódott okozóját. Érkezésekor meglepve tapasztalja, hogy a becsapódás helyén nem egy élettelen meteoritot talál, hanem egy földönkívüli űrhajóra emlékeztető objektumot, meglepetése pedig még tovább fokozódik, amikor hirtelen szembe találja magát az űrhajó vélt pilótájával, a humanoid Skye-al. A harmadik típusú találkozás kezdeti feszültsége szerencsére hirtelen feloszlik, amikor Nathan aktiválja a pulóverének mellére varrt karácsonyfa alakú, gombnyomásra karácsonyi dallamocskát játszó, színes fényekkel villogó játékát, hiszen Skye is visel valami hasonló világító bizgerentyűt a mellkasán, így úgy fest, hogy a hasonló viselet megteremti az alapját kapcsolatuk békés folytatásának.

A történet további izgalmait, és azt, hogy Nathan és Skye kapcsolata hogyan formálódik, nem kívánjuk most lelőni, de annyit elárulhatunk, hogy a kisfilm számos szívünknek kedves karácsonyi elemet vonultat fel a két főszereplő közötti kommunikáció eszközeként. Győződjetek meg magatok róla a videóban, hogy sikerült-e a John Lewis & Partners-nek ismét újat mutatnia-e nekünk a karácsonyi készülődés egyelőre még fékezett pezsgésű időszakában!

1 Comment

  1. Szanyi Katalin
    2021.11.04. @ 20:49

    ilyen rossz még sosem volt a karácsonyi reklám! Nem megható hanem egyenesen unalmas

    Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük